Friday, January 13, 2012

Tydzień 4, piątek 13 stycznia 2012

Waga 178.4lb=80.9kg. Różnica od ostatniego piątku 1.4lb=0.64kg.
Nie jestem jakoś specjalnie zachwycona tym wynikiem, ale prujemy dalej!.
  • 3 kanapki z bułki Nomyi z wędliną i pomidorem
  • sałata romaine, pomidor ogóek, kapary + kanapka z bułkiN. z wędliną
  • pól batona proteinowego
  • grzyby duszone + resztki świniny zorgotowanej do niemożliwości
W piekarniku siedzi indyk, ale nie mogłam się doczekać z głodu!
Jezu ten cały mój blog zdaje się będzie o bułkach i co na bułkę, ale, tak jak gdzieś czytałam ,to naturalne, ze na początku odchudzania myśli się o jedzeniu więcej niż zwykle. Dzięki Bogu, bo myślałam, że tylko ja jestem nienormalna :-)
Szkoda, że tak mało mi ubyło w tym tygodniu. Dlaczego nie dwa razy więcej?!!?? buu...

No comments:

Post a Comment